منو اصلي
110
اعلام دو روز عزای عمومی کشور؛ روح آیت الله مهدوی کنی به ملکوت اعلی پیوست آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

لحظاتی پیش حضرت آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام راحل و رهبر انقلاب به ملکوت اعلی پیوست.

ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری با تایید این خبر گفت: امروز صبح آیت الله مهدوی ایست قلبی داشت و با تمام تلاشی که پزشکان کردند وی حدود ساعت 9 صبح درگذشت.

آیت‌الله مهدوی‌کنی 14 خرداد امسال پس از بازگشت از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در منزل دچار عارضه قلبی شده و به بیمارستان منتقل شده بود و پس از آن به واسطه آسیب‌های وارده مغزی به ایشان، به صورت تمام وقت تحت نظر پزشکان در بیمارستان شهید رجایی بود.

حجت‌الاسلام میرلوحی داماد آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز صبح امروز گفت: احتمالاً مراسم تشییع پیکر حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی صبح پنج‌شنبه از مقابل دانشگاه تهران به سمت حرم شاه‌عبدالعظیم الحسنی(ع)تشییع خواهد شد. طبق وصیتی که آیت‌‌الله مهدوی‌کنی داشتند، پیکر این مرحوم در کنار مزار آیت‌الله ملاعلی کنی در حرم مطهر حضرت شاه عبدالعظیم الحسنی(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر آیت الله مهدوی کنی به دانشگاه امام صادق برای وداع خیل عظیم شاگردان ایشان، منتقل شد.

«دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق» درگذشت ایشان که عمری را در مجاهدت برای نظام و تعلیم نیروهای انقلابی گذراندند را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری دقایقی پیش درپی رحلت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، در بیمارستان شهید رجایی حضور یافت و در دیدار با خانواده آیت‌الله مهدوی کنی، از نزدیک با خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما