منو اصلي
امام جمعه ایرانشهر
امام جمعه ایرانشهر: تربیت و آموزش اعتقادات دینی به فرزندان باید تدریجی صورت بگیرد - امام جمعه ایرانشهر امر تربیت و آموزش اعتقادات دینی را تدریجی دانسته و تفهیم کامل مسائل اعتقادی را جز با برنامه‌ریزی و پایبندی به نظم و ترتیب غیرممکن و فاقد عمق و استحکام لازم خواند.

حجت‌الاسلام حسین طاووسی در خطبه‌های نماز جمعه در ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره علل نزول تدریجی قرآن و برقراری تدریجی احکام و دستورات دینی با استناد به دستورات الهی، امر تربیت و آموزش اعتقادات دینی را به فرزندان تدریجی دانسته و تفهیم کامل مسائل اعتقادی را جز با برنامه‌ریزی و پایبندی به نظم و ترتیب غیرممکن و فاقد عمق و استحکام لازم خواند.

 

امام جمعه ایرانشهر افزود: اگر موفق شویم همین امر شهادت اعضا و جوارح را به فرزندان خود تفهیم کنیم توانسته‌ایم بزرگترین قدم را در تربیت دینی آنان برداشته خود آنان را ترغیب به مطالعه تکمیل علوم دینی کرد.

 

وی با اشاره به سفر معنوی حج و مزایای آن، افزود: در طول سال باید مکارم را تقویت کرد تا همایش حج تنها محل بروز آنها باشد.

 

طاووسی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: آنچه داریم حاصل خون شهدا است، نباید بگذاریم پس از سی‌وپنج سال از عمر نظام، صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران با سستی و منکرات نابه جا زیر سئوال برود.

 

این مقام مسئول بر برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس به صورت گسترده و با شکوه در سطح شهرستان ایرانشهر تاکید کرد.

 

امام جمعه ایرانشهر در ادامه به تشریح و گرامیداشت مناسبت‌های هفته پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما