منو اصلي
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد
امام جمعه زاهدان: جوانان در امر ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه‌زهرا (س) را الگو قرار دهند امام جمعه زاهدان گفت: جوانان با الگو قرار دادن حضرت علی (ع) و فاطمه‌زهرا (س) در امر ازدواج، زندگی و آینده خود را تضمین کنند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی  در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، فرا رسیدن سال‌روز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه‌زهرا (س) را تبریک گفت و اظهار کرد: جوانان با الگو قرار دادن این دو بزرگوار در امر ازدواج، زندگی و آینده خود را تضمین کنند.

 

امام جمعه زاهدان بر دوری از تجمل‌گرایی و تشویق جوانان به سمت ازدواج‌های آسان تاکید کرد و افزود: خانواده‌ها باید زمینه‌های تسهیل ازدواج جوان را فراهم کرده و از پیش‌بینی مهریه‌های بالا بپرهیزند.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دستاوردها و ارزش‌های دوران جنگ، افزود: در زمان جنگ روحیه شهادت طلبی در تمامی ملت ایران موج می‌زد، امروز نیز نیازمند تقویت آن روحیه در نسل جدید هستیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات بیشتر کشورها بر علیه ایران، سعی کرد تا به مقاومت ملت ایران پایان دهد، اما روحیه ایثار، خودباوری و استقامت ملت ایران اجازه نداد که دشمن به اهداف خود برسد.

 

خطیب نماز جمعه زاهدان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی تاکید کرد و گفت: تفکر بسیجی بود که مادران و پدران فرزندان خود را بدون واهمه از شهادت به جبهه‌های جنگ بدرقه می‌کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مردم و مسئولان باید از دستاوردها و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس صیانت کنند و دنباله‌رو شهدا بوده و فداکاری آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما