منو اصلي
اخبار دفتر
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور :

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور :
1393/7/27 يكشنبه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور : امروز ایرانشهر نمادی از همزیستی مذاهب و اقوام مختلف است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در گردهمایی علماء و روحانیون تشیع و تسنن شهرستان ایرانشهر که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار برگزار شد اظهار داشت : امروز ایرانشهر نمادی از همزیستی مذاهب و اقوام مختلف است است و در واقع همانطور که از نامش پیداست نمونه ای از ایران است .

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق درگردهمایی علماء و روحانیون تشیع و تسنن که با حضور جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در ایرانشهر برگزار شد  با اشاره به جایگاه شهرستان ایرانشهر گفت : در عظمت و افتخار ایرانشهر همین بس که مقام معظم رهبری در سال های پس از تبعید ایشان در ایرانشهر بارها در تمجید از این شهر و اهالی آن بیاناتی را فرموده اند.

وی با بیان اینکه ایرانشهر مرکز جغرافیایی و به تعبیری قلب بلوچستان است افزود : الحمد الله نظام جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان متمادی پس از انقلاب ویژه ای به این شهرستان داشته است و پیشرفت ها در تمام عرصه ها با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست .

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ادامه داد : امروز ایرانشهر نمادی از همزیستی مذاهب و اقوام مختلف است است و در واقع همانطور  که از نامش پیداست نمونه ای از ایران است .

وی افزود : همبستگی و وحدت میان روحانیت تشیع و تسنن در ایرانشهر مثال زدنی است ، برگزاری حدود بیست نماز جمعه در این شهرستان ، مدارس و حوزه های علمیه متعدد ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، همه به برکت انقلاب اسلامی و نگاه عدالت محور نظام اسلامی محقق شده است .

حجت الاسلام والمسلمین تیموری با اشاره به مشارکت فعال مردم شهرستان ایرانشهر در انتخابات های مختلف گفت : همانطور که مشارکت سیاسی مردم ایرانشهر بی نظیر است نگاه دولت نیز باید به این شهرستان ویژه باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور ، توجه به وضعیت فرهنگی شهرستان را لازم برشمرد و گفت : هجمه شبکه های ماهواره ای و دامن زدن به اختلافات مذهبی ، مقابله و برنامه ریزی جدی دولت و سایر نهاد های ذیربط را می طلبد .

وی در ادامه با ابراز خرسندی از ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت :  مراجعه بیماران از سایر شهرستان های استان به ایرانشهر بار مضاعفی را بر دوش سیستم بهداشتی و درمانی شهرستان گذاشته است و شایسته است برنامه ریزان در زمینه گسترش فعالیت های بهداشتی و درمانی گامی بلند بردارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با بیان اینکه تا زمانی که در رابطه با قاچاق مواد مخدر و جمع آوری اسلحه های غیر مجاز تدبیری اندیشیده نشود امنیت پایدار اتفاق نمی افتد، افزود : در دولت فعلی و دولت های گذشته در عرصه های اقتصادی شهرستان شاهد فعالیت های قابل توجهی بودیم اما از آنجایی که توسعه ی اقتصاد با مقوله امنیت گره خورده است لذا ناامنی ها موجود روند توسعه اقتصادی شهرستان را کند کرده است .

حجت الاسلام والمسلمین تیموری در پایان با تشکر از حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار در شهرستان ایرانشهر گفت : انتقاداتی که گاها از عملکرد دولت از سوی بزرگان و دلسوزان نظام انجام می گیرد قطعا خیرخواهانه و همراه با حسن نیت است و انتظار است که برخورد دولت و مسئولین با انتقادات همراه با سعه صدر باشد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما