منو اصلي
اخبار دفتر
برگزاری کارگاه تخصصی شبهه شناسی غدیر در ایرانشهر

برگزاری کارگاه تخصصی شبهه شناسی غدیر در ایرانشهر
1393/7/23 چهارشنبه برگزاری کارگاه تخصصی شبهه شناسی غدیر در ایرانشهر به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کارگاه تخصصی پاسخ به شبهات غدیر ویژه روحانیون و فعالان فرهنگی در ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ، کارگاه تخصصی پاسخ به شبهات غدیر ویژه روحانیون و فعالان فرهنگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین استاد مروجی طبسی در ایرانشهر برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی که به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق برگزار گردید مبانی پاسخ گویی به شبهات مطرح شده در حوزه غدیر با استناد به مراجع نقلی، قرآنی، روایی و عقلی به بحث گذاشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه آموزشی شبهه شناسی غدیر افزود : اصل موضوع غدیر مورد اتفاق تمامی مذاهب اسلامی است اما متاسفانه گروه های انحرافی سعی دارند با وارد نمودن شبهه به این اعتقاد اصیل اسلامی که اصل آن مورد اتفاق تمامی مسلمانان است به آن خدشه وارد کنند .

وی با اشاره به هجمه شبکه های ماهواره ای به اعتقادات اصیل اسلامی گفت : یکی از عوامل اصلی شبهه پراکنی شبکه های ماهواره ای هستند بویژه در مناطق مشترک شیعیان و اهل سنت این شبهات نمود بیشتری دارد و متاسفانه این شبهات منحصر به قشر خاصی نیست بلکه در تمام اقشار اعم از دانشجویان ، دانش آموزان و سایر مردم در حال رسوخ است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما