منو اصلي
اخبار دفتر
مبلغ اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی
1393/7/20 يكشنبه مبلغ اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی : در وحدت امت اسلامی ، سیره صاحب غدیر محور قرار گیرد حجت الاسلام والمسلمین گودرزی روحانی اعزامی شعبه جنوب شرق در نماز جمعه اهل سنت مسجد رحمانی شهرستان ایرانشهر گفت : در برخورد با مشکلات امروز جهان اسلام سیره صاحب غدیر محور در وحدت امت اسلامی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ، حجت الاسلام والمسلمین گودرزی روحانی اعزامی شعبه جنوب شرق در نماز جمعه اهل سنت مسجد رحمانی شهرستان ایرانشهر در سخنایی به مناسبت دهه ولایت  گفت : واقعه غدیر مورد اتفاق تمام مسلمانان است و می تواند محور وحدت جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین گودرزی با بیان اینکه غدیر جایگاه وحدت است افزود : صرف نظر از تعابیر متفاوت از واقعه غدیر ، جایگاه ، منزلت و شان حضرت علی (ع) مورد اتفاق شیعه و اهل سنت است و غدیر خم تائیدی بر آن بود.

وی با اشاره به گروه های تکفیری که امروز دامن گیر جهان اسلام شده است اظهار داشت : این وضعیت را باید یک بحران جدی و حتی جدی‌ترین بحران برای جهان اسلام و امت اسلامی بدانیم، بحرانی که دشمنان اسلام به ویژه غرب و صهیونیست‌ها به آن دامن می‌زنند و امکانات لازم را نیز برای گسترش آن در اختیار قرار می‌دهند.

وی ادامه داد : راه‌حل برخورد با بحران، فقط جدی گرفتن وحدت امت اسلامی با محور قرار دادن سیره صاحب غدیر است.

مبلغ اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد :ما تاکنون از سیره امیر‌المؤمنین علیه‌السلام برای تحکیم مبانی وحدت امت اسلامی بهره‌برداری لازم را نکرده‌ایم بی شک با توجه به جایگاه رفیع حضرت امیرالمومنین (ع) نزد شیعه و سنی سیره و رفتار ایشان می تواند مبنای وحدت هر دو گروه قرار گیرد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما