منو اصلي
اخبار دفتر
نشست صمیمی خانواده های کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق برگزارگردید
1393/6/31 دوشنبه نشست صمیمی خانواده های کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق برگزارگردید نشست صمیمی خانواده های کارکنان همراه با قرائت زیارت عاشورا در دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با اشاره به تعبیر» لِتَسْکُنُوا إِلَیْهَا« در قرآن کریم گفت :تاکید اسلام بر خانواده در درجه نخست بدست آوردن آرامش است و اینکه خانواده باعث آرامش و سکینه بشود ، و بین آنها دوستی و ملاطفت باشد.

وی افزود : خانواده از مهمترین نهادهای اجتماعی است و نقشی پایدار و تعیین کننده در شکل گیری رفتار، افکار و شخصیت  انسان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تیموری اظهار داشت : نحوه و ساختار تعامل انسانها با سایرین و محیط اجتماعی، تحت تاثیر تجارب محیط خانواده است ،  صداقت، دلسوزی، ادب، وجدان کاری، تعهد، مسئولیت پذیری، حس همکاری و تعاون و مجموعه ای از ویژگی های ارزشمند، به موازات رفتارهای ناپسند و مطرود، همه متاثر از نهاد خانواده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با بیان اقدامات شعبه در حوزه منابع انسانی گفت  : در سال گذشته اردوی کارکنان شعبه به همراه خانواده ها در چابهار برگزارگردید که امیدواریم امسال نیز با عنایت مسئولین دفتر این اردو برگزار شود ، در زمینه آموزش کارمندان در یک ماه گذشته فعالیت های قابل تقدیری انجام شده است و در آینده نزدیک نیز چندین دوره آموزشی برنامه ریزی شده است .

وی در پایان افزود : در زمینه تربیت بدنی ، ویژه روحانیون ، طلاب و کارکنان ، برنامه ریزی ها و هماهنگی هایی صورت گرفته  است و برنامه ها از نیمه دوم شهریور بصورت منظم در حال برگزاریست.

 

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما