منو اصلي
اخبار دفتر
برگزاری اولین نشست ستاد برگزاری همایش نکوداشت چهره های برتر تبلیغ

برگزاری اولین نشست ستاد برگزاری همایش نکوداشت چهره های برتر تبلیغ
1393/6/15 شنبه برگزاری اولین نشست ستاد برگزاری همایش نکوداشت چهره های برتر تبلیغ اولین نشست مشورتی ستاد برگزاری همایش نکوداشت چهره های برتر تبلیغ در ایرانشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شعبه جنوب شرق در این نشست که با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ، امام جمعه شهرستان ایرانشهر و تعدادی از مسئولین و پیشکسوتان عرصه تبلیغ برگزار گردید حجت الاسلام والمسلمین تیموری با دهه کرامت گفت : تجلیل از کسانی هست که سال های سال با کمترین امکانات ، رسالت دینی خود را به انجام رسانده اند و چهره سازی و الگوگیری نسل جوان خصوصا طلبه های جوان از اهداف برگزاری این همایش است.

وی در ادامه افزود : بی شک حوزه های علمیه ، مراکز دینی و مذهبی و مساجد منطقه مدیون زحمات کسانی هستند که سال ها توفیق تبلیغ مکتب اهل بیت (ع)  را داشته اند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ابراز امیدواری کرد که این همایش مقدمه ای برای گسترش تعامل و انسجام میان مکتب اهل بیت (ع) در جنوب استان سیستان و بلوچستان باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طاووسی امام جمعه شهرستان ایرانشهر با ارزشمند دانستن برگزاری این همایش افزود : سعی شود این برنامه بدون حساسیت و به صورت جامع و فراگیر برگزار شود.

وی  در پایان اظهار داشت : انشاء الله در سالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ می باشد شاهد توجه و اهتمام بیشتری به مقوله فرهنگ باشیم.

در ادامه این مراسم در رابطه با کیفیت و زمان برگزاری این همایش بحث و تبادل نظر شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما