منو اصلي
اخبار دفتر
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق
1393/4/29 يكشنبه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق : تقارن ایام شهادت حضرت امیر المومنین (ع) با شب های پر عظمت قدر معنادار است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در جمع کارکنان شعبه جنوب شرق با بیان اینکه تقارن ایام شهادت حضرت امیر المومنین (ع) را با شب های پر عظمت قدر معنا دار دانست و افزود : جای تعجب نیست که شهادت شخصیتی با عظمت امیر المومنین (ع) در این شب های قدر که از هزار ماه برتر است باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ، حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با اشاره به ارزش و منزلت شب های قدر افزود : بعضی از ایام سال هستند که در نزد خداوند ارزش و جایگاه والایی دارند، که شاخص ترین آنها شب قدر است ، شبی که به اندازه یک عمر یک انسان کامل ارزش دارد.

 

وی اضافه کرد : شبی که قرآن در توصیف آن می فرماید: «لیله الْقَدْرِ خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ » شب قدر از هزار ماه برتر است.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با بیان اینکه در این شب فرشتگان بر زمین نازل می شوند اظهار داشت : «نزول» به معنای فرود آمدن چیزی از بالا به پایین است و از این حیث فرشتگان از عوالم بالا بر زمینیان نزول می کنند و قرآن نیز در این شب از جانب خداوند حکیم بر قلب پیامبر صلی الله علیه وآله فرود آمده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری تقارن ایام شهادت حضرت امیر المومنین (ع) را با شب های پر عظمت قدر معنا دار دانست و افزود : جای تعجب نیست که شهادت شخصیتی با عظمت امیر المومنین (ع) در این شب های قدر که از هزار ماه برتر است باشد و از این لحاظ حضرت علی (ع) حتی در موعد شهادت نیز با دیگران متمایز است.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق همچنین با بیان اینکه ارزش کار در دفتر تبلیغات اسلامی قابل مقایسه با سایر سازمان ها و نهادهای دیگر نیست خاطر نشان کرد : کار در دفتر تبلیغات اسلامی تنها وسیله تامین معاش نیست بلکه با انگیزه های الهی درهم آمیخته است و کارکنان باید با این نگاه در دفتر تبلیغات اسلامی مشغول به فعالیت شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و عنایات ریاست محترم دفتر و  مجموعه معاونان  و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی به شعبه جنوب شرق در چند ماه گذشته ، از زحمات کارکنان شعبه در این مدت نیز تشکر و قدردانی نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما