منو اصلي
اخبار دفتر
همایش مهدویت در فرق اسلامی در ایرانشهر برگزار شد

همایش مهدویت در فرق اسلامی در ایرانشهر برگزار شد
1393/3/24 شنبه همایش مهدویت در فرق اسلامی در ایرانشهر برگزار شد همایش مهدویت در فرق و مذاهب اسلامی با حضور علماء و روحانیون تشیع و تسنن به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و با همکاری ستاد شعبانیه شهرستان ایرانشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در این همایش که با حضور علماء و روحانیون تشیع و تسنن در ایرانشهر برگزار گردید مولوی عبدالحمید شهدادیˈ مدرس حوزه علمیه خدیجه کبری(س) اهل سنت ایرانشهر با تبریک ایام ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت : احادیث فراوانی از اهل سنت در رابطه با ظهور مصلح آخرالزمان نقل شده است و اعتقاد  به  ظهور  مهدی  موعود  علیه السلام  بخشی از اعتقادات اسلامی را تشکیل می دهد و با وجود پاره ای از اختلاف نظرها در برخی از جزئیات مربوط به شخص امام مهدی علیه السلام و نیز در باره چگونگی ظهور و تشکیل حکومت آن حضرت، تمامی مذاهب اسلامی به آمدن چنین شخصیتی در آخر الزمان باور دارند.

وی افزود : عقیده مهدویت اختصاص به مذهب شیعه نداشته و ندارد و این واقعیت با مراجعه به منابع روایی و دیدگاههای عالمان مذاهب اسلامی به خوبی روشن می شود

مولوی شهدادی اظهار داشت : نبی مکرم اسلام فرموده اند در آخرالزمان که دنیا پر از ظلم و بی عدالتی می شود شخصی از نسل من و از فرزندان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) که هم نام من است می آید و جهان را از ظلم و ستم و بی عدالتی نجات می دهد.

وی در ادامه گفت : بحمد الله امروز پرچم اسلام در ایران برافراشته است و نعمت امنیت، برادری و اخوت در کشورمان وجود دارد و هرکس آزادانه به مسائل دینی و اعتقادی می پردازد.

مدرس حوزه علمیه خدیجه کبری(س) اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم ایران به برکت وجود مقام معظم رهبری هرگز گرفتار درگیریها و اختلافاتی که هم اکنون در برخی کشورهای اسلامی در جریان است نمی شوند.

در ادامه این همایش حجت الاسلام والمسلمین گودرزی از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی به بیان مشترکات تشیع و تسنن پیرامون مهدویت و بشارت قرآن در این رابطه پرداخت.

 

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما