منو اصلي
اخبار دفتر
دیدار مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با کارکنان شعبه جنوب شرق
1393/3/18 يكشنبه دیدار مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با کارکنان شعبه جنوب شرق حجت الاسلام والمسلمین ثنایی مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با حضور در ایرانشهر از نزدیک درجریان فعالیت های شعبه جنوب شرق قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق ، مدیر کل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی در جمع کارکنان شعبه جنوب شرق با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) افزود : تمام ملت ایران ، خصوصا حوزه های علمیه و بالاخص دفتر تبلیغات اسلامی مدیون زحمات و فداکاری های امام راحل عظیم الشان هستند .

وی اضافه کرد : برکات امروز دفتر تبلیغات اسلامی مدیون نفس گرم حضرت امام (ره) و عنایت مقام معظم رهبری است .

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با بیان اینکه در طول تاریخ تشیع و پس از غیبت امام زمان (عج) علماء و فقهای بسیاری بودند که زحمات بسیاری کشیدند گفت :  وجه تمایز حضرت امام (ره) با همه آن بزرگان ، حرکت به سمت تشکیل حکومت اسلامی و توفیق در این زمینه است .

وی اظهار داشت : وجه تمایز دفتر تبلیغات اسلامی با سایر نهاد ها و سازمانهای همسو ، در بیانیه ی ماموریتی هست که برای دفتر تبلیغات اسلامی تعریف شده است بر اساس بیانیه ماموریت دفتر تبلیغات اسلامی حلقه واسط فعال میان نظام و حوزه های علمیه است و موظف است تا از ظرفیت حوزه های علمیه جهت ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه تلاش نماید.

مدیرکل حوزه ریاست در پایان با تاکید بر اخلاص در انجام امور ، اظهار داشت : کار فرهنگی اگر با اخلاص انجام شود شاهد تاثیر ارزشمند آن در جامعه خواهیم بود.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام رشیدی رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در شعبه ارائه دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

 


Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما